domingo, 18 de enero de 2009

YLLANA teatre

Ahir vaig poder riure bona cosa amb els de la YLLANA teatre. És la segona vegada que els veig i la segona vegada que m´han fet riure amb el seu humor gestual. La primera va ser en gener del 06 al teatre Echegaray amb "Star Trip". Aci us deixe el vídeo de promoció de l´espectacle que van representar ahir: "Olimplaff"



Este és el vídeo de l´inici de "Star Trip", una obra super divertida, genial:



I aci un fragment que van representar en el programa Buenafuente per a promocionar "Star Trip". Per cert és el grup de teatre que els ha assessorat en la gira del Terrat Pack:

1 comentario:

A FRIED POTATO dijo...

ché que bó!! m'encanta!!
a vorer si algún dijous puc passar·me per l'echegarai...

m'alegre de que t'agrade el meu blog ;)

he penjat la planta del meu projecte final, a vorer que et pareix, tinc unes ganes d'acabar que no ho saps, jajajaja..

besetsssss