miércoles, 12 de agosto de 2015

Victor i Bego, la primera

El passat divendres a la sala de juntes de l´Anjuntament vaig celebrar la primera cerimònia civil. Es tracta d´una parelleta, Victor i Bego, a la que tinc molta estima i la sent molt pròxima; tan pròxima com que els tinc baix justet de casa. A més de veïns són amics, així que quan Bego m´ho va proposar no vaig dubtar, ja anava a fer de mestre de cerimònies però sent regidor, doncs millor que millor, ho podia fer de manera oficial. De fet, una de les primeres persones en felicitar-me la nit de les eleccions va ser ella. Clar. Doncs agrair-vos de nou la confiança i dir-vos que ho vaig disfrutar molt. La cerimònia amb la resta de familia i amics va ser en un lloc molt bonic, Ca Pareja en Canals, amb bon temps , i amb una colla d´amics que ho ban fer rebé!!, una gran colla d´amics!! Felicitats doncs als nous novençans, i recordeu celebrar cada any "religiosament" la cerimònia de la rosa...

No hay comentarios: