domingo, 26 de octubre de 2008

Nokia N95



Si portes més de 18 mesos en la teua companyia de telèfon i estàs de contrat i vols aconseguir un mòbil 3G, és molt senzill. Jo estava en eixa situació; ja feia un parell de mesos que havia complit els 18 mesos de permanència en Orange, així que vaig entrar per internet a la tenda virtual de Vodafone i vaig donar les meues dades per adquirir a preu zero un mòbil 3G (en concret un LG Viewty KU990). Als pocs dies em va cridar la xica d'Orange (del departament de fidelització) per a confirmar la portabilitat i per a preguntar-me el perquè volia canviar de companyia. Jo li deia que era per obtindre un terminal de més prestacions; i ella: "yo te puedo ofrecer muchos móviles a precio cero" i jo: " siiii pero es que en realidad me gusta el Nokia N95 que tiene gps integrado, radio, mp3, cámara 5 Mp.." i ella: " pero ese mòvil no te lo puedo ofrecer gratuitamente.. te lo puedo dejar por 49 e; i además te aplicaremos un descuento en factura del 25% durante un año; no puedes rechazar la oferta, verdad?". Dit i fet. Està clar: qui no plora, no mama.

No hay comentarios: